duminică, 20 ianuarie 2008

post de duminica


Ce-i caracterizeaza cel mai bine pe oameni?Parerea mea este gradul de lene...Nimic mai mult!Cu cat cineva e mai lenes , cu atat are mintea mai odihnita si cu totii stim ca nu e bine sa te pui cu cei cu mintea odihnita..
Cica am trai in secolul vitezei, si clar timpul "zboara" mai repede decat de obicei....si unii chiar sunt stresati de aspectul asta..dar nu si un lenes...la el e la fel....probabil pentru ca ii este lene sa contorizeze timpul..Zau asa.Toti se plang ca nu au timp...iau cursuri de managementul timpului, dar nu si un lenes....parca si aud:lenea mea a zburat mai repede astazi...statul de pomana nu mai e asa lung! imposibil fratilor, ceva ce nu se termina nu ai cum sa spui ca e mult sau putin...
Uneori ii invidiez..stai si nu faci nimic...ai o relatie stransa cu propria-ti canapea si cu telecomanda...hm...menage a trois!trebuie sa ai anumite abilitati sa faci asta.Oare s-or da undeva cursuri pe tema asta!?
Anuntati-ma!!!!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Am zis eu ca ne ducem dracului cu totii!

de la lume adunate spunea...

drum bun!
fara vederi..nu-mi plac:)