vineri, 22 februarie 2008

primavara


Am innebunit!Zbor, plutesc..e extraordinar de bine!!!!!!!

Ceea ce e ciudat, avand in vedere ca sunt in "deep shit!"...o fi reactia inversa?!Sau poate aerul (1/3 oxigen si 2/3 praf de bucuresti ) de primavara, ma drogheaza!Dar sunt in al 9 lea cer...Zau asa, si nici macar nu stiu de ce...as vrea ceva ...dar nu stiu ce!Simt cum aerul pe care il respir e greu si plin de trairi pe care acum nu le deslusesc si nu le inteleg,dar corpul e usor ca o pana si e bine.Vreau sa dansez un tango patimas, sa beau vin rosu, sa ascult povesti din studentie inflorate...sa citesc o carte buna, sa aud o voce placuta, sa ma uit ore in sir la cerul schimbator fara sa ma intrebe nimeni nimic si fara sa caut raspunsuri..........Vreau!

Primavara asta vreau sa o traiesc, sa simt cum imi curge in vene fiecare picatura de sange.Vreau sa iau cu ambele maini de la viata tot, sa respir iubire si zambesc dragoste.Am o sete nebuna de viata!Cred ca asta e...si ce bine e!!!!!!!!

As da tot ce am, desi nu am nimic.., la toata lumea;as face orice sa-i vad pe toti din jurul meu zambind.Lumea mea mica si utopica...

As vrea sa am libertatea sa ma ridic de la birou si sa plec pur si simplu sa ma plimb prin parc..sa-mi dezmortesc oasele la soare si sa zambesc la copii si cainii plimbati cu grija prin parc...

Mi-e foarte dor de munti mei....sa ratacesc cu ochii prin padurea deasa, sa caut izvoare limpezi si ghiocei si violete.Sa lenevesc pe o terasa cu o cafea buna discutand tampenii si linistindu-mi ochii pe covorul verde...Mi-e dor de muntenii mei plini de viata si suflet!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Atata zambet am pe fata si starea asta nu o mai am din adolescenta si e al naibii de bine!

Niciun comentariu: