duminică, 23 martie 2008

enchanted


Sau o alta poveste cu printi si printese...si ma intreb oare daca in povestea de fata eu vad mai mult decat trebuie sau copii astia sunt prea destepti pentru binele lor.

Uitandu-ma la film am ajuns la niste intrebari existentiale de bun gust zic eu...care e printul...de unde stii ca e el, sau daca o sa dureze "for ever and ever"?La intrebarile astea raspunsurile au fost variate de la :"o sa stii tu" pana la "intuitia mama"...

Si te intrebi...o fi el...n-o fi....daca azi il vad print si maine se transforma in broasca?daca intuitia mea da gres?OK nu se face gaura-n cer ...cauti alt ceva, gasesti...si o iei de la capat..dar cat dureaza cautarea..ce garanteaza reusita(ok stiu daca vreau certificat de garantie ma duc la Altex!)?Suna a nesiguranta ..stiu si asta, dar prefer sa fiu nesigura inainte si sigura dupa..

Si da, stiu ca nu exista perfectiune, ca nu e nimeni perfect si tot asa..Dar daca la inceput cand ar trebui sa zbori si sa visezi nu e asa, mai incolo ce iese?Cum suna o poveste de succes?Poate ca sunt prea visatoare si vreau sa vad doar sentimetele si importata lor, dar dupa toata nebunia de peste zi oare nu e bine sa ajungi acasa la cineva care sa te faca sa treci peste toata mizeria de peste zi?Poate ca pentru unii nu, dar clar pentru mine da!

Am intalnit tot felul de oameni de-a lungul timpului.Si am observat ca putini, extrem de putini sunt fericiti...si culmea..cu cat mai bogati cu atat mai singuri!dar nu neaparat...unde e linia la care zici :sunt intr-un echilibru perfect!cum faci sa pastrezi linia ?

Si cum arata printul??!?!?