vineri, 30 ianuarie 2009

fara titlu'

M-am hotarat sa ma reapuc de scris..:)si ce chef nebun am sa scriu totul pe-o hartie, s-o mototolesc si s-o arunc....odata cu ea si tot ce e acolo.Nu e posibil, nu?:)
Eh, si atunci, o sa las o parte din ganduri aici, de fapt nicaieri.
"Nu credeam sa-nvat", dar am invatat..greu, cu multe nopti nedormite cu multe semne de intrebare, cu multe zambete false si multe jocuri.Ciudat....despre ce vorbesc?!?cum as fi putut trai fara tine.Cum sa disociez orasul, lumea, viata, de ideea deTU?!Inca ma intreb cum am reusit.Cum a fost posibil.La inceput nu intelegeam de ce...mai tarziu m-am luminat , nu de ce ..mai bine zis cum?!
si am inceput usor:dimineata cafea singura, greturi, plans, cautat blana aia plina de iubire de la picioare.zi fara vocea ta, seara intors acasa....cautat iar ghemul de blanda, observat decorul diferit...mers mai departe.o saptamana, doua, trei..o luna..
week-end-uri cat mai departe de bucuresti si de tine:)
durut, trecut, luat de la capat.
o noua viata, un nou soare, o noua lume...
tuuuu.....cine ziceai ca esti?!?!

Niciun comentariu: