luni, 31 august 2009

ploua!!!

Ploua...si-mi pare rau ca nu am camera cu mine sa fac poze...
Cerul isi schimba culorile, din cenusiu in alb, apoi capata usoare tente de violet....vreau sa pastrez asta!
Mi-am luat si injuraturi de dimineata!Si-i cred pe cuvant pe toti....pe asa o vreme cina canta si rade la volan , inafara de mine?Dar, pt mine e perfect...aerul e respirabil, cerul se apropie de cel de acasa si de "vremea londoneza" pe care am respirat-o cu atata placere toata copilaria.
Imi vine sa dansez, sa ma urc in masina si sa numar pe drum frunzele pana la munte!Sa urmaresc in zare pana dispar pasarile calatoare, sa-mi imbat simturile cu must si sa privesc culoarea nostalgica a soarelui cand apune.
Da, stiu, am innebunit......si totusi daca nu o fac toamna, atunci cand?!?

6 comentarii:

HTC photography spunea...

si mai presus de toate: Daca nu TU, atunci CINE? :)
Have a beautiful rainy day !

de la lume adunate spunea...

sankiu..i'll enjoy it every drop:P

HTC photography spunea...

keep your face against the rain, and every drop that will touch your lips... ...WAKE UP !!!

de la lume adunate spunea...

I'll keep my face through the rain, so every drop can kiss my face, my eyes and my lips..

HTC photography spunea...

Lucky rain...

de la lume adunate spunea...

:)))))))))))))))))))
lucky indeed....