luni, 28 septembrie 2009

si m-am lasat de football..

Bine, nu azi...acum, in momentul asta....ci sunt ani la mijloc si experienta garla...
Dar sa incepem cu inceputul...
Sa fi avut tot vreo 10 ani intregi de viata, si incepusem sa le stiu pe toate si mai ales pe toti.Ei da bine, eram cam baietoi si nu apreciam machiajul papuselor.Mult mai palpitant era o miuta sau un tenis cu piciorul...dar vremea nu tine tot timpul cu tinerele talente, drept urmare mai si ploua si mai tuna si mai era si frig.
Dar cand te chinuie talentul...nu renunti asa usor.Drept urmare ma inarmez cu "adidosi" in picioare , o minge in cealalta si sun la usa alaturata unde mai erau 2 chinuiti de talente fotablistice.
Ghinion, al'mare si bun era in turneu de cumparat paine de la colt.Destinul ma astepta, asa ca impreuna cu al' mic calculam, masuram repede si hotaram:la tine in hol de perfect.Avem si porti....deci la treaba.
Si uite-asa eu si Vivi-vecinul mai mic..am eliberat holul de diverse si dai si joaca...da-i gol, bate-l ca a fost fault(of...astia mai mici nu inteleg nimic), bine...mai bate-l o data ca ti-a gol si nu a vazut ca era Offside...ei na si ce daca eram doar doi?!?i indura saracu si indura si la un momenat dat, imi fura mingea din fata si piciorul mi se muleaza pe un toc de usa.Mulaj extrem de reusit, as putea spune, dat fiind ca intre timp obervasem ca "adidosii" ma incetineau la alergat pe cei 4 m de hol si renuntasem la ei..
Bun, acum dat fiind ca eram fata si ma lovisem, nu puteam sa plang...dadea rau la imagine.Drept urmare am dezlipit mulajul...am schiopatat putin si m-am "scos" onorabil:"auzi la cat ziceai ca vine maica-ta?aha...peste 3 ore...eh, hai facem curat si ma duc si eu ca mai am de scris ceva la teme".M-a crezut clar, ar fi sunat la salvare, dar ii era frica ca si-o ia din nou, asa ca a aprobat scurt.
ei..ma incalt..cum numai eu stiu si ma duc acasa.Bun, sa le spun alor mei ca am jucat football la vecini in casa, iarasi problema de imagine.Dadea rau..drept urmare mi-am luat tone de carti in brate, sa nu le treaca prin cap sa ma trimita undeva.Durea de-mi dau lacrmile si-acum.Sa va spun ca piciorul luase forme si culori ciudate?ei batea putin in mov-maro...nu se asorta cu ochii.
Si m-am chinuit asa vreo 2 sapt intregi..am invatat cel mai bine in perioada aia.uf..ce vremuri.Nu am dat pe la doctor ca se lasa cu ghipsuri and staf...drept urmare:))) ei da...am doua dej'te strambe la picorul drept...ia Vivi , fericit n-a mai luat bataie 2 saptamani si eu m-am lasat de fooball:)

2 comentarii:

HTC photography spunea...

haha!!! Super frumos!!! Mi-a placut!!!
Desi ai putea reincerca experienta..:)

de la lume adunate spunea...

:)
te bagi la un football pe un hol?fara usi...eventual:P