luni, 21 septembrie 2009

who knew?!?!




Ola iupi iei...sau altfel, azi "implinesc" un an de la marea mutare...un an de cand s-a terminat.CE?!buna intrebare...cred ca copilaria.
A inceput totul in joaca, melodia nu e aleasa la intamplare"funhouse".Eram atat de naiva si atat de increzatoare in tot ce era in jurul meu.Iar tu, ai aparut pe un cal, cu multe vise de vanzare.Le-am cumparat constiincioasa pe toate!si au fost vise indeplinite o perioada.?Inca mai tin minte cum ti-ai trecut degetele printre ale mele si furia cu care m-ai sarutat prima data:) E ceva ce nu se uita...tin minte la fel de bine cum am inceput sa ma indragostesc de tine si cum am visat frumos.
Si m-am trezit la realitate...brusc!Ei, ce mare lucru?!Sarutai pe altcineva, conta ca la mine lumea incepea sa se ingusteze si sa cada usor?!Vorba aia, chiar tu ai spus, "pt totdeauna".Aveam incredere in tine...extrem de multa!Era doar un vis urat, urma sa ma trezesc.Si m-am trezit.Chiar daca m-am trezit intr-un oras gol pt mine, cu nici o ideie unde sa ma duc si cu cineva cu care imparteam ocazional casa.
Chiar daca toata lumea mea s-a terminat, asa cum o stiam eu, si m-am trezit printre straini, singura, fara nimic.
Uite ca am supravetuit, contrar a ceea ce am crezut eu, tu sau oricine altcineva!
Alive and kicking!
Si totusi, dragostea dureaza DOAR 3 ani!


P.S.:singurul lucru rau din toate astea, care o sa doara pana "o sa ma deshidratez" e Jess...sper sa nu apuci sa simti vreodata....

4 comentarii:

HTC photography spunea...

ar fi ceva sa citeasca si el....

Catalina spunea...

sa zic "la multi ani!", sa nu zic... mai bine "felicitari!", si tu stii cel mai bine de ce :)

de la lume adunate spunea...

@boss:ete na...ar vrea el, din cate stiu eu, nu stie de blog, si nici n-o sa afle, de la mine.ne-am evitat cu delicate un an si ne-a iesit...crede-am pot sa o fac si pt tot restul vietii....:)

@cata: iupi iei..inca una si ma duc...respectiv bere:))

grapefruits. spunea...

uh, mi s-a furnicat pielea. credeam ca o sa citesc o poveste de dragoste.