sâmbătă, 2 februarie 2008

fuck u vs. kiss your ass


Sta mare pe monitorul meu de servici.Si aici vorbesc de poza care e la profil..


Mai in gluma, mai in serios am fost intrebata daca am vreau sa zic ceva mai subtil sau e o poza.:)Si culmea cine ma intreaba!Cea care m-a revoltat in asa masura de am ajuns sa pun poza pe desktop.Inca n-am mai vazut asa ceva...nu stii unde incep chilotii sefei sau unde se termina buzele ei.Uneori se confunda extrem de bine...


"asa ziceam si eu", "da, da, da" sunt cuvinte care-mi rasuna in cap de cate ori ii vad figura dragalasa....Nu te mai ruja fata mea...se duce!!!!!si lasa si urme..pe care noi colegii tai dragi le vedem atat de clar ca ne e greata!


Si daca asta ma scoate din sarite e nimica toata pe langa faptul ca suferi de lipsa peronalitatii.Toti avem toale.Bune, rele, o carpa cu care te imbraci, te uiti in oglinda si zici :"asta merge bine pe mine!" oglinda ta e alta persoana...zau asa...esti o copie proasta,care pe langa pacatul de a uita ce e aia "a asorta", nici nu se aseaza pe tine de nici o culoare...zau ca stim toti ce e aia obor si dragonul rosu!da stii ca mai sunt si alte magazine in bucuresti!?grup!crede-ne pe cuvant...In loc de 5 perechi de blugi ia-ti 2, dar ok...in loc de 10 bluze ia-ti 5...dar care cand le imbraci pe tine nu arata de paca sora ta mai mare s-a plictisit de ele si ti le-a dat cadou...imbraca-te simplu si nu mai incerca sa fii trendy...esti "jenibila"


aaaaaaa era sa uit!zau ca cizmele/pantofii/balerinii din scaun de autobuz nu mai sunt la moda...


GET OVER YOURSELF!


Un comentariu:

HTC photography spunea...

Ha-ha, simpatic si post-ul asta!
Promitator!